NU SKER DET.........hele juli måned ud!



Ellipsehaverne er nu åben for publikum hver søndag, mandag og torsdag fra 13-17, hele juli måned ud, hvor jeg forhåbentlig skal have fornøjelsen at få besøg af mange havegæster. Nu og da skal der slås græs og luges lidt. Og sikkert vandes, hvis det bliver en varm juli. Jeg glæder mig. - Ind imellem tænker jeg på sliddet, at vi har knoklet i dage- uge- og månedsvisvis og at det meste af historien indtil nu har handlet om, stædigt, at nå frem til målet på den vision og drøm, der blev fostret for præcis fem år siden, hvor vi tog de første spadestik til Ellipsehaverne.
Nu må tiden være kommet til at nyde og at kunne dele haven med andre.



Go´ sommer til alle.

og forresten: " - det der med vand i haven, behøver slet ikke være så besværligt som mange går rundt og tror.!"

2 kommentarer:

  1. Totalt genialt bassin:-)

    SvarSlet
  2. Håber sørme også, at du holder åbent have i 2011. Jeg nåede det nemlig ikke sidste år.

    SvarSlet