Naturlige beplantninger i stærke rammer





Det er altid skønt at møde ligesindede og blive bekræftet, ligesom det er sundt at få flyttet sine grænser af en fagfælle, der repræsenterer en anden retning end det man til daglig går og tumler med.
Uanset, så har jeg altid lært noget i en hvilken som helst have jeg har besøgt, hvad enten det er i virkeligheden eller i cyperspace. Chris Ghyselen fra Belgien hører således til en af mine favoritter, hvor den naturlige, landlige beplantning, sættes ind i et stramt og præcist formsprog. Han har gjort sig særlig bemærket med Persicaria amplexicaulis, hvoraf han har fremavlet en del, og lykkedes med de første allerede i en alder af bare 15 år.
Besøg hans hjemmeside og se selv.






3 kommentarer:

  1. Har lige studeret hans hjemmeside, og jeg syntes at din have-stil ligger da meget tæt op af hans have-stil, nå...ja... altså set ud fra mine "amatør" øjne ;)
    Haven under "cottagetuin" er min favorit - den er meget tiltalende, og passer perfekt til huset som ses på billederne :) fortsat go' dag

    SvarSlet
  2. Pragtfulde drømmeagtige billeder :-)

    SvarSlet
  3. ....Ja det er netop de naturlige beplantninger i præcise rammer der tiltaler mig og som jeg (helt ubeskedent) også mener jeg selv arbejder med!!

    SvarSlet