GARDEN PARTY - FOR ALLE

En charmerende adirondeckchair af brugte paller/ se linket til en skøn hjemmeside:

Forleden fik jeg en sød mail fra en af mine bloglæsere i Norge:

Hej
Jeg heter Jeanette Grønli og er daglig leder av have-nettbutikken http://www.solfang.no/ i Norge.
Jeg har fulgt din blogg et stykke tid og synes det du laver er fantastisk. Nu er jeg så frekk å spør om det er åbent for alle å delta i Elipsehaven den 17 juni.
For en flott deltagerliste.
Du må også gjerne se på min blogg om du har tid http://jeanetteshage.com/

Man må da sige at blogverdenen rækker ud over landets grænser.
 - Dagen efter fik jeg endnu en venlig mail med beskeden om at hun glædede sig til at komme og være med i arrangementet The Garden Party d. 17 juni.

Det fik mig igen til at tænke på at arrangementet har fået et HELT forkert navn! - Ingen må jo tro at det er forbeholdt en lille snæver skare. Men måske er det for sjældent, at man sådan bliver budt til party, og at det lyder for meget som et privat arrangement?
Jeg kan da i hvertfald registrere at titlen på det nonkommercielle arrangement, d. 17 juni, er omgærdet af en smule mystik!

MEN NU SIGER JEG DET IGEN IGEN: ALLE ER HJERTELIG VELKOMNE!

De 50, - i entré, går ubeskåret til nye tiltag i Ellipsehaverne.

På gensyn...

7 kommentarer:

  1. Hei Kjell.
    Min samboer og meg har fulgt din blogg lenge og da vi hørte om Hagefesten ble vi veldig glade:) Så i år blir det en Danmarksferie på oss og denne gang skal vi få se din fantastiske hage. Vi gleder oss veldig til festen! Jeg kommer med stråhatten på :) Håper på masse inspirasjon, fint vær og få treffe glade hagefolk!

    SvarSlet
  2. Hej Ellen
    Du og din sambo skal være hjertelig velkomne begge to.

    bedst
    Kjeld

    SvarSlet
  3. Vi glæder os skam til festen, datoen er noteret forlængst - og til at se din flotte have og nyde alle de foredrag og aktiviteter, du disker op med.

    SvarSlet
  4. - Ja så diskret eller beskeden, kan jeg desværre ikke påstå at jeg er, for jeg bestilte sommerhus i Fuglbjerg, så snart jeg så invitationen.

    Jeg kommer og tager mand, søn og svigermor med som følge, så er du advaret :-)

    SvarSlet
  5. Ikke ti vilde heste ville kunne holde mig væk :)Jeg glæder mig, som et lille barn til juleaften, til at se din have IRL :O)
    Kærlig hilsen Marlene

    SvarSlet
  6. Det må blive en helt speciel dag, jeg nok slet ikke kan forestille mig. Men det glæder mig at der er så mange der har sagt at de glæder sig til at komme og bidrage.

    Go´ dag til alle
    Kjeld

    SvarSlet
  7. Det er virkelig en flot invitation! Jeg vil fluks sætte kryds i kalenderen - tak for invitationen :-)

    SvarSlet